10907

« Terug naar artikel
Profielfoto van oud forum
oud forum
Sleutelbeheerder

Hoi Vinny,

Voor mij geldt hetzelfde. Ik lig ook in een T-shirt in bed en soms gooi ik dan nog mijn ene been over het dekbed heen 🙂 . Het is fijn om te lezen, dat er meerdere lotgenoten zijn, die het transpireren herkennen. Het is ook heel herkenbaar dat als je zegt, dat het langs je lijf drupt na het stofzuigen. Dat heb ik ook. Maar ik moet eerlijk zeggen, dat nu het niet meer zo warm is, dat het toch ietsjes beter gaat. Alhoewel… gisteren heb ik de tuin gedaan en toen gutste het ook langs mijn hoofd. Maar ik bedoel met stofzuigen, is het niet zo erg meer als toen het 30 graden was. Moet ik er ook even bij vermelden, dat ik begonnen ben met accupunctuur. Heb nu 2 behandelingen gehad, om te kijken of we het transpireren wat terug kunnen brengen. Ik merk vooral dat het de 1e dag na de accupunctuur, aanzienlijk beter is. Misschien is dit ook een optie voor andere lotgenoten. En inderdaad eigenlijk is het niet zo raar, dat ons lijf zo protesteert met die ontstekingen. Ons lichaam moet er veel meer voor knokken, om een activiteit te doen. En ik denk ook, dat ons lichaam aangeeft, dat we eigenlijk teveel doen.

Groeten, Ingrid