10952

« Terug naar artikel

oud forum
Sleutelbeheerder

Vandaag in Nieuwegein geweest bij Prof. Drent.
Eerst wat tekst en uitleg gekregen en werd gevraagd voor mee te doen aan onderzoeken, natuurlijk heb ik daar mee ingestemd 🙂
Het eerste waar ze me op wees waren de kattenbak korrels, deze bevatten een soort kalk en deze stof inademen is funest voor je longen en zeker voor mensen met sarco.
Mij werd dus geadviseerd om geperste houtkorrels te kopen of papieren korrels. Mijn kinderen hebben ook onverklaarbare eczeem en neg. getest voor allergieën, waarschijnlijk ook van de idem kattenbak korrels…. :ohmy:
Daarna naar de verpleegkundige, waar ik nog wat vragen moest beantwoorden en daar werden nog wat vervolg onderzoeken gepland, standaard lab, lab voor het extra onderzoek, een x-thorax en ECG. Verder komt er nog een PET-scan en een MRI met een LF-test.
Voor nu worden de onderzoeken die gepland stonden in het MUMC+ stop gezet, ze wilde heel graag dat ik alles in Nieuwegein liet doen zodat het expertise team alles goed in beeld kon krijgen en bespreken.
Ze vond het zeker de moeite waard om het verder te bekijken ook gezien mijn VES (hartritmestoornissen) .
Daarna wordt een evt behandelplan opgesteld, maar het kan zijn dat er geen nodig is.
Voor nu was geen geen activiteit van sarco te zien in het bloed.
Ze snapte precies mijn vragen en hoe ik me voelde……
Ook het personeel was allemaal super aardig en behulpzaam, helaas iets wat me opviel, voelde me eens voor een keer geen nummer maar een mens.
Heel wat waard! voor nu alleen nog positieve dingen.
Op 3 Januari volgen de onderzoeken ivm afstand onze kant en feestdagen (drukte op het werk vd wederhelft die graag mee wilt).