Reageer op: alternatieve geneeswijze

« Terug naar artikel

Home Forums Alternatief alternatieve geneeswijze Reageer op: alternatieve geneeswijze

Yves
Bijdrager

Bezte Henk
Bij mij is in 2011 sarcoidose vastgesteld. Ik moest veel hoesten, was vermoeid en zweette veel ‘s nachts. Op de longfoto was een witte waas, een soort spinrag te zien. Gelukkig had ik een milde vorm, longarts ging niet behandelen met medicatie maar kon verder ook niks voor me betekenen. “Succes, leer er maar mee leven”. Ik ben toen, op zoeknaar iets dat mij kon ondersteunen, naar alternatieve geneeswijzen gaan kijken. Osteopatie geprobeerd en en ook enkele prettige reiki behandelingen. Wat mij uiteindelijk goed heeft geholpen was acupunctuur. Ik kwam in contact met een cardiologie/acu praktijk in Heelsum. Na een sessie of 3 ging het veel beter met me. In 2015 weer een longfoto laten maken waaruit bleek dat iig die witte waas fors minderwas geworden. De longarts feliciteerde me, hij beschouwde mij als genezen. Sinds een paar jaar ben ik zo goed als klachtenvrij. Alleen een jaarlijkse griep wil nog wel eens over gaan in een periode van hoesten. Eén acupunctuurbehandeling helpt mij om die negatieve spiraal te doorbreken.

Mijn ervaringen met sarcoïdose en alternatieve geneeswijze. Hoop dat het je kan helpen.
Mvg, Yves