skip to Main Content

Melden bijeenkomst

« Terug naar artikel
  • Velden met een (*) zijn verplichte velden, overige velden zijn optioneel. Hoe wij omgaan met je persoonsgegevens kun je lezen in onze websitevoorwaarden

  • In welke regio vind de bijeenkomst plaats?

  • Kies het soort bijeenkomst.
  • Is het de eerste melding van deze bijeenkomst of een aanpassing van een eerdere melding?
  • Vul je eigen naam in.
  • Geef het telefoonnummer op waar de webbeheerder en de leden meer informatie over de bijeenkomst op kunnen vragen.
  • Selecteer het mailadres van je regio.
  • Geef de plaats op waar de bijeenkomst gaat plaatsvinden. Bijvoorbeeld: Leiden.
  • Naam van de locatie met het adres en eventueel de naam van de zaal. Bijvoorbeeld: LUMC, Auditorium, Albinusdreef 2, Leiden.
  • Selecteer de datum van de bijeenkomst op de kalender. Als deze nog niet vaststaat vul dan geen datum in en meld in het veld opmerkingen de gegevens die al wel bekend zijn! Bijvoorbeeld: september.
  • Vanaf hoe laat is de ontvangst van de bezoekers.
  • Hoe laat begint de bijeenkomst.
  • Hoe laat eindigt de bijeenkomst ongeveer.
  • Vul het thema van de bijeenkomst in, bijvoorbeeld longfunctie onderzoeken.
  • Vermeld zoveel mogelijk gegevens van de spreker(s) en het onderwerp waarover zij gaan spreken.
  • De titel wordt vermeld op de homepage van de website en is bedoeld om interesse te wekken bij de mensen. Bijvoorbeeld: Hoe werken longfunctie onderzoeken.
  • Standaard vermelden we op de site dat mensen de bijeenkomst gratis kunnen bezoeken, maar dat een vrijwillige bijdrage welkom is. Als dit niet vermeld mag worden selecteer dan hier ‘Nee’.
Back To Top